Бустери з пневматичним приводом
Газові бустерні компресори, які приводяться в дію стисненим повітрям, є ефективною альтернативою системам з електричним приводом і можуть використовуватися у вибухонебезпечних зонах. Робочим вузлом в таких компресорах є блок стиснення з двома або більше циліндрами різного об’єму, один з яких робочий, де стискується середовище, інший – камера приводного повітря.
Пневматичні бустери приводяться в дію стисненим повітрям низького тиску. Вони надійні, іскробезпечні, прості в установці та використанні. Всі бустерні блоки очищуються для використання з киснем і можуть працювати з іншими чистими газами без ризику будь-якого забруднення.
ОСОБЛИВОСТІ ГАЗОВИХ БУСТЕРІВ З ПНЕВМАТИЧНИМ ПРИВОДОМ
- Надійні, прості у використанні та обслуговуванні
- Мають компактні розміри
- Відсутній ризик надмірного нагрівання, полум’я чи іскор
- Не потребують електричного підключення
- Плавне регулювання швидкості та продуктивності
- Не мають обмежень при режимі використання безперервної зупинки/запуску
- Системи ущільнень розроблені для тривалого терміну служби
- Відсутня необхідність в змащуванні
- Безмасляне стиснення – робоча камера та циліндр приводу розділені
- Тиск до 2400 бар
- Вбудоване охолодження
- Підходять для більшості газів
- Моделі одноступеневої, подвійної та двоступеневої дії
- Здатність зупинятися при будь-якому попередньо визначеному тиску та підтримувати фіксований тиск
КИСНЕВІ БУСТЕРИ З ПНЕВМАТИЧНИМ ПРИВОДОМ
Нова серія компактних бустерів (дотискуючих кисневих компресорів) для професійної компресії кисню, розроблена для користувачів, яким необхідно стиснути кисень до 300 бар найбільш простим і ефективним способом, при відсутності вимоги високої продуктивності процесу.
Професійні водолази використовують бустери для наповнення кисневих балонів або приготування дихальних сумішей для технічного дайвінгу. Пожежні, аварійно-рятувальні команди та військові підрозділи спецпризначення використовують їх для заповнення малолітражних кисневих балонів дихальних апаратів замкненого циклу.
Кисневі бустери приводяться в дію стисненим повітрям до 10 бар. Джерелом привідного повітря може бути пневматична магістраль підприємства (інструментальне повітря загальнопромислового призначення), компресор низького тиску невеликої потужності або, навіть, транспортний балон з повітрям високого тиску.
Крім того, деякі моделі бустерних блоків мають можливість ручного приводу.
Серія включає декілька моделей та варіантів виконання і комплектацій, які пропонують оптимальне рішення для кожного застосування.
- окремий бустерний блок для стаціонарного розміщення на пневматичній панелі заправки/змішування. При цьому система трубопроводів, запірна арматура та вимірювальні прилади монтується замовником самостійно
- готова до використання система з клапанами, трубопроводами, регулятором, манометрами, змонтованими в металевому корпусі. Призначена для стаціонарного використання.
- компактна, готова до використання конструкція, що розміщується в захисному кейсі. Комплектація залежить від задач користувача. Розгорнути таку бустерну систему для початку роботи можна за допомогою кількох простих кроків.
ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА КОМПЛЕКТАЦІЯ
- Тип приводу: пневматичний
- Тип блоку стиснення: одноступеневий простої або подвійної дії
- Кратність стиснення: 1:25 / 1:39
- Тиск повітря приводу: 8 / 10 / 13 бар
- Робочий об’єм циліндрів: 9 / 18 / 19 / 38 куб.см
- Вихідний тиск: 230 або 310 бар
- Тиск всмоктування мінімальний: 5 бар
- Вага: 9 / 10 / 14 / 15 кг
- Матеріал корпусу: алюміній, ергал, нержавіюча сталь 316
- Ущільнення: вітон, композит, тефлон, сінтек
- Вхід повітряного приводу: Micro Quick Connection 1/4″
- Регулятор повітря приводу: манометри високого та низького тиску, клапан регулювання швидкості, трубка з швидким з’єднанням 1/4″, DIN 300
- Довжина шлангу приводу: 3 м
- Вхідне з’єднання для газу: шланг із опліткою з нержавіючої сталі довжиною 3 м, фільтр, клапан із повільною продувкою, манометр 63 мм 0–400 бар, з’єднання DIN 300 (або інше відповідно до технічного завдання)
- Підключення виходу газу: шланг із опліткою з нержавіючої сталі, клапан із повільною продувкою, манометр 63 мм, тиск 0–400 бар, з’єднання DIN 300 (або інше відповідно до технічного завдання)
- Транспортувальний кейс: водо/пилозахисний з технополімеру