Бустери з пневматичним приводом

Газові бустерні компресори, які приводяться в дію стисненим повітрям, є ефективною альтернативою системам з електричним приводом і можуть використовуватися у вибухонебезпечних зонах. Робочим вузлом в таких компресорах є блок стиснення з двома або більше циліндрами різного об’єму, один з яких робочий, де стискується середовище, інший – камера приводного повітря.


ОСОБЛИВОСТІ ГАЗОВИХ БУСТЕРІВ З ПНЕВМАТИЧНИМ ПРИВОДОМ

  • Надійні, прості у використанні та обслуговуванні
  • Мають компактні розміри
  • Відсутній ризик надмірного нагрівання, полум’я чи іскор
  • Не потребують електричного підключення
  • Плавне регулювання швидкості та продуктивності
  • Не мають обмежень при режимі використання безперервної зупинки/запуску
  • Системи ущільнень розроблені для тривалого терміну служби
  • Відсутня необхідність в змащуванні
  • Безмасляне стиснення – робоча камера та циліндр приводу розділені
  • Тиск до 2400 бар
  • Вбудоване охолодження
  • Підходять для більшості газів
  • Моделі одноступеневої, подвійної та двоступеневої дії
  • Здатність зупинятися при будь-якому попередньо визначеному тиску та підтримувати фіксований тиск

КИСНЕВІ БУСТЕРИ З ПНЕВМАТИЧНИМ ПРИВОДОМ

Серія включає декілька моделей та варіантів виконання і комплектацій, які пропонують оптимальне рішення для кожного застосування.

  • окремий бустерний блок для стаціонарного розміщення на пневматичній панелі заправки/змішування. При цьому система трубопроводів, запірна арматура та вимірювальні прилади монтується замовником самостійно
  • готова до використання система з клапанами, трубопроводами, регулятором, манометрами, змонтованими в металевому корпусі. Призначена для стаціонарного використання.
  • компактна, готова до використання конструкція, що розміщується в захисному кейсі. Комплектація залежить від задач користувача. Розгорнути таку бустерну систему для початку роботи можна за допомогою кількох простих кроків.

  • Тип приводу: пневматичний
  • Тип блоку стиснення: одноступеневий простої або подвійної дії
  • Кратність стиснення: 1:25 / 1:39
  • Тиск повітря приводу: 8 / 10 / 13 бар
  • Робочий об’єм циліндрів: 9 / 18 / 19 / 38 куб.см
  • Вихідний тиск: 230 або 310 бар
  • Тиск всмоктування мінімальний: 5 бар
  • Вага: 9 / 10 / 14 / 15 кг
  • Матеріал корпусу: алюміній, ергал, нержавіюча сталь 316
  • Ущільнення: вітон, композит, тефлон, сінтек
  • Вхід повітряного приводу: Micro Quick Connection 1/4″
  • Регулятор повітря приводу: манометри високого та низького тиску, клапан регулювання швидкості, трубка з швидким з’єднанням 1/4″, DIN 300
  • Довжина шлангу приводу: 3 м
  • Вхідне з’єднання для газу: шланг із опліткою з нержавіючої сталі довжиною 3 м, фільтр, клапан із повільною продувкою, манометр 63 мм 0–400 бар, з’єднання DIN 300 (або інше відповідно до технічного завдання)
  • Підключення виходу газу: шланг із опліткою з нержавіючої сталі, клапан із повільною продувкою, манометр 63 мм, тиск 0–400 бар, з’єднання DIN 300 (або інше відповідно до технічного завдання)
  • Транспортувальний кейс: водо/пилозахисний з технополімеру

Scroll to Top